Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Súlyozott takarók

Webáruházunk fő küldetése, hogy természetes, mellékhatás mentes alvás segítő megoldásokat nyújtson alvási problémák és alvászavarok enyhítésére, megszüntetésére, vagy kezelésére.

A súlyozott takaró egy olyan alvás terápiás eszköz és kiegészítő, amely a testet körbeölelő finom nyomással jelentősen csökkentheti a szorongást és a stresszt, ezáltal elősegítve a nyugodt, pihentető alvást, a különféle okból fennálló alvászavarok csökkentését, vagy megszüntetését. Kutatások szerint használatával növekszik a szerotonin (boldogság) és melatonin (alvás) hormon termelése / felszabadítása a testben. Egyúttal a kortizol (stressz) hormon termelése csökken. Alvás közben alá bújva mély biztonságérzetet és nyugalmat kelt. Könnyebbé válhat az elalvás, az éjszakai átalvás és kipihenten ébredünk.

A különleges ágynemű gyermekek és felnőttek számára is elérhető webáruházunkban! Nézd meg választékunkat, illetve olvass további hasznos információkat lentebb a képek alatt, illetve a termékoldalakon!

A raktáron lévő termékeket 2 munkanapon belül készletről szállítjuk!

Rendezés:

Miben különbözik a súlypaplan a hagyományos paplanoktól?

A hagyományos paplanokat általában szintetikus anyaggal, vagy tollal töltik meg, és többféle verzióban választhatók téli, nyári, vagy négy évszakos kivitelben. A súlypaplan esetében ezzel szemben a töltet egy hipo-allergén 1 milliméter átmérőjű, homokszerű finomságú üveggyöngy réteg, mely egyrészt biztosítja a megfelelő nagyságú alvásterápiás súlyt, másrészt csökkenti a forgolódást, enyhíti a nyugtalan alvást. A hét rétegű varrási technológia, valamint a prémium és környezetbarát minősítéssel rendelkező alapanyagok garantálják a takaró megfelelő átszellőzését, valamint az ideális hőmérsékletet télen-nyáron.

A súlyozott paplan hatása az alvásra

Legszembetűnőbb hatása lehet a szorongás, nyugtalanság és stressz enyhítése, csökkentése. Mindennapjaink során stresszt okozhat bármilyen veszélyhelyzet, fenyegetettség, vagy egyszerűen csak a hétköznapi emberi kapcsolatok során kialakuló konfliktusok, mint például munkahely, család, párkapcsolat. A mai felgyorsult világ szintén jelentős hatással van nyugalmunkra: a tömeg, a telefon képernyőjén megjelenő folyamatos értesítések, a közösségi média állandó jelenléte károsan hat rá. Egyre kevesebb dolog van, ami nem okoz tartós stresszt az életünkben. Ha hosszú ideig ki vagyunk téve ennek, a káros hatásokat előbb vagy utóbb testünk és lelkünk is megtapasztalja, számos betegség kialakulásához vezethet.

A legelső tünet a kevés, vagy nem megfelelő minőségű alvás, mely jelentősen befolyásolja napközbeni munkavégzésünket, koncentráló képességünket, és hatékonyságunkat. A krónikus alváshiány már rövid távon is negatívan hat a memóriára, koncentrációra, később pedig számtalan egészségügyi problémához vezethet, mint például a magas vérnyomás, elhízás, cukorbetegség, szívbetegségek.

A súlyozott takaró testet körbeölelő mélynyomásos terápiás hatása támogatja az ellazulás, mély álomba merülést, valamint az zavartalan éjszakai átalvást. A takaró súlya által keltett nyomás olyan kellemes érzés, mint az ölelés.  heart

A hagyományos takarókhoz képest előnye, hogy alvásterápiás kiegészítőként enyhíti a feszültséget és a stresszt, nyugtatólag hat a testre és a lélekre. Nemcsak az elalvást segítheti, hanem a mély alvásfázis megfelelő fenntartását is. Mindez pedig hozzájárul a napközbeni energiaszint növeléséhez, a figyelem és koncentráció fenntartásához.

Tünetek, rendellenességek és betegségek kezelése súlypaplannal

Magyarországon a nehezített takarók használata viszonylag új keletű jelenség, külföldön már régebb óta használják. Nemzetközi kutatások kimutatták, hogy a súlyozott takarók használata pozitív hatással lehet a következő rendellenességek és betegségek kezelésére:

  • Alvászavarok, álmatlanság

  • Stressz, feszültség

  • ADD és ADHD

  • Autizmus spektrumzavar

  • Szenzoros integrációs zavar

  • Asperger szindróma

  • Nyugtalan láb szindróma

  • Kemoterápia által okozott alvászavarok

  • Menopauza

  • Alzheimer kór, Parkinson kór

További hasznos tanácsok elalváshoz

A súlyozott takaró beszerzésével már egy lépést tettél az alvásminőség javítására. E mellett az alábbi dolgokra érdemes kiemelten figyelni:

  • Kék fény kerülése: TV, okos telefon, számítógép, laptop

  • Friss levegő a hálószobában

  • Megfelelő külső alvási hőmérséklet (18-21 fok!)

  • Elalvás előtti étkezés kerülése 2-3 órán át, könnyen emészthető ételek fogyasztása elalvás előtt.